Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 5 april 2014

Tjohoo på er underbara läsare

Jag hoppas allt är bra med er denna lördags kväll och att ni hittils haft en trevlig helg.

Idag kommer där upp ytterligare en video från Helsingborg där Drifters spelade i februari.
Det blir den näst sista från den dansen.
Denna gången blir det en låt som jag saknat ett tag men som Drifters nu börjat spela igen, nämligen ´´Rivers of babylon´´. Men dock tog film minnet slut precis lite innan slutet. Men fick med nästan hela låten ändå. 
Här kommer videon:

 

Nästa helg kommer den sista videon upp, men kanske även en ny video från dansen i Grevie.
 Nya bilder kommer upp på onsdag eller torsdag.
Håll utkik! =))

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna

2 kommentarer:

  1. Riivers of Babylon är given på deras program tycker jag. Liksom flera långsamma låtar som "thank you for the music" och "smoke get in your eyes". Den 16:e åker jag med båten till Åland och Drifters!!

    Hälsningar-Kjell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Kjell, ja Drifters gör den låten jätte bra och jag gillar även låten ´´Thank you for the music´´. Men dock har jag aldrig hört låten ´´Smoke get in your eyes´´.Men man vet aldrig om även dom låtarna kommer tillbaka på Drifters spelningar. Det gjorde ju ´´Rivers of babylon´´ =)).
      Oh vad kul med kryssning. Önskar dig en trevlig resa tillsammans med Drifters =).
      Hälsningar Johanna, Drifters bloggen

      Radera

Här kan ni kommenter: