Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 27 december 2014

Bildinlägg del 10

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna lördag och att ni haft en trevlig och mysig julvecka.

Tid igen för ytterligare ett bildinlägg från när Drifters spelade i Helsingborg i oktober.
Det blir näst sista inlägget med bilder ikväll och det blir 9 stycken även i detta inlägget.
Här kommer bilderna:
Jag, Sara och Fina Erica =))

<3



Jag och hela underbara gänget =)) <3

Jag och fina Erica efter spelningen =)) <3

Min syster Madde och fina Erica =)) <3

Jag och två fina vänner Erica och Sofie =)) <3

Ännu en hejdå bild innan gänget skulle åka vidare till  nästa ställe =)) <3

Det var alla bilderna i del 10 och nästa vecka kommer sista. Tror det också blir till helgen då det är nyårsvecka nu...och ska självklart se om jag har fler videor från när Drifters spelade i Helsingborg. Var några veckor sen nu...

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: