Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 6 december 2014

Bildinlägg del 7

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna lördagskväll.

Ikväll kommer det sjunde bildinlägget upp från när Drifters spelade i Helsingborg den 17e oktober.
Det blir 9 stycken bilder i detta inlägget även denna gången.
Här kommer bilderna:

Finaste Erica <3




Min syster sitter bra framme vid scenen. Ronny i bakgrunden =)) 

Anton =))


Lyckades få en väldigt bra bild på Erica och Anton när de spexar till låten ´´Buzz,Buzz,Buzz´´ =))

Jag och hela gänget efter spelningen =)) <3

Jag och fina Erica =)) <3

Det var alla bilderna från de 7. Nästa vecka kommer det 8e. Kommer även fler bilder på mig och gänget framöver.

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördags kväll.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: