Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 20 december 2014

Bildinlägg del 9

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna lördags kväll.

Det blir ännu ett inlägg med bilder från när Drifters spelade i Helsingborg i oktober.
Och jag tror det blir fler delar än 10 då det verkar vara fler bilder än jag räknat ut.
Men men, fler bilder till bloggen iallafall =)).
Det blir återigRoen 9 stycken bilder:

 Ronny =))

Jag, min syster Madde och fina vännen Sara =)) bild lånad från Drifters instagram..

Jag och fina Erica innan de skulle åka vidare till nästa ställe =))

Fina Erica =))


Tim spelar på bakom trummorna =))





Det var alla bilderna i del 9, nästa vecka kommer del 10 och tror det är näst sista inlägget från Helsingborg. I och med att det är jul vecka så tror jag att bilderna kommer upp till helgen.

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!

Va rädda om er nu! =))

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: