Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 2 januari 2013

Bildinlägg del 8

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er? med mig är det bara bra. Jag hoppas ni alla hade en bra nyår och ett bra slut på 2012.

Ja då är det första inlägget 2013 :) och det blir ju såklart bilder från Halmstad.
Detta är näst sista inlägget från Halmstad så nästa vecka kommer sista inlägget upp. 
Det blir inte så många bilder i detta inlägget, 6 st :)
Här kommer bilderna:
Fia blev än en gång uppbjuden på en sväng om :))

Jag och fina Sofie :))

Fina Erica :))

Jag och fina Erica :))

Jag och Anton (ni som följt bloggen ett tag har nog sett att här kommit upp bilder på mig med de andra killarna också) :))

Jag och det härliga gänget :)) <3

Det var alla fotona för denna onsdagen, 
sista bildinlägget kommer som sagt nästa onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: