Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 11 januari 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er idag? med mig är det toppen..

Idag är det fredag och jag skrev förra lördagen att videorna skulle börja komma upp på fredagarna igen (försöka iallafall) och det blir det idag.
Idag blir det en video där dom filmat och sen lagt till en annan låt (om ni förstår vad jag menar så låten som spelas i videon är ´´Hoppas på det bästa´´ men det är filmat från en dans till Drifters. Jag har lite svårt att förklara det hihi men ni förstår nog vad jag menar när ni ser videon.
Här kommer videon:

 

Vill önska er alla en fortsatt mysig fredag
och en riktigt trevlig helg..

va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: