Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 19 januari 2013

Trevlig helg

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er idag. Jag mår bara fint. 

Ja tänkte inleda denna lördagen med en video på bloggen, och dessutom en video där Drifters spelar 4 kanon låtar. Jag kommer inte ihåg om detta klippet varit uppe på bloggen innan men isåfall kommer det upp på bloggen igen hihi, hoppas inte det gör något =).
Låtarna de spelar är ´´Kärlek är inget spel, Hallå jag ringer på, Hoppas på det bästa och Tycker om dig´´. 
Här kommer videon:
 

Jag önskar er alla en fortsatt mysig lördag 
och en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: