Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 23 januari 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Jag hoppas ni alla mår bra och att ni hittils haft en bra vecka. Jag mår bara bra trotts att jag är väldigt trött.

Jag tänkte några onsdagar framåt, inte varje onsdag kanske men några onsdagar lägga upp videor från mina Drifters danser som jag filmat hittils. 
Så det blir lite repris kan man säga hihi. 
Idag tänkte jag ta en av mina favorit videor och det är från när Drifters spelade i Bjärnum sist (den 30 september 2012)och låten de spelar är ´´Sha la lie´´
Här kommer videon, och jag hoppas att det är okej att vi kör lite repriser på onsdagar :)
 
Önskar er alla en fortsatt mysig onsdags kväll.
 
Va rädda om er nu och ta hand om er!
 
Kramizar Johanna...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: