Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 30 september 2013

Veckans spelplan

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla haft en trevlig helg och att ni alla mår bra,här är det bara bra.

Ny vecka och snart även ny månad igen. Då är det tid än en gång för veckans spelplan att komma upp och denna veckan ska Drifters ner till Skåne och spela.
Här spelar Drifters i veckan:

 4 Fr – Helsingborg – Sundspärlan
5 Lö - Kristianstad – Sommarlust


Jag kommer åka på Drifters på fredag när dom spelar i Helsingborg, och det blir även nya bilder och videor till bloggen såklart :)).


  idag är det även två år sen som Drifters bloggen skapades och jag tycker att tiden har gått väldigt fort. Känns inte som två år. Men jag tycker det är lika kul fortfarande att skriva här.
Bloggen har växt sedan starten med läsare vilket är kul så klart.
Drifters bloggen kommer finnas så länge det är okej för Drifters och jag hoppas ni alla vill följa bloggen ytterliggare ett år till.
Tack till er alla som läser och följer bloggen.

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll och en fortsatt bra start på veckan.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 
 

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS på 2 års dagen med " bloggandet" om Drifters. Vi känner oss självklart hedrade och vi är så glada över ditt intresse och ditt jobb. Hoppas du orkar fortsätta Johanna! :) <3
    Kramar Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :D
      Kul att ni gillar bloggen och att ni känner er hedrade,
      Jag orkar fortsätta blogga så klart, så länge det är okej för er förstås att jag bloggar om Drifters... :)
      vi ses på fredag! Längtar... <3
      Kramar Johanna

      Radera

Här kan ni kommenter: