Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 6 november 2013

Bilder från Helsingborg del 1

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er och att ni
hittils har haft en bra vecka.

Idag kommer äntligen bilderna del 1 upp från Helsingborg.
Jag åkte själv ditt denna gången men träffade en vän där sen också.
Men dock blev det inte lika bra bilder denna gången då min vän som fotade förra gången med sin systemkamera inte kunde följa med. Men där blev några bra bilder och jag hoppas att dessa bilderna ändå är hyfsat bra hihi. Jag har även lånat lite bilder från min vän Sara  som hon tog i Helsingborg då hon fick bra bilder med sin kamera :).
Kvällen var kanon bra som alltid trots lite med folk och Drifters leverade som vanligt :)):
 Här kommer första bild inlägget:
 





Och så var gänget igång att dansa till ´´Ring ring´´ igen :))


Ronny :))

Tim :))

Jag och sara, bilden blev lite konstig :/

 Stellan :))

Anton :))





Det var bilderna i del 1 från Helsingborg.
Nästa bildinlägg kommer upp nästa onsdag.

Önskar er alla en god natt.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: