Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 23 november 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er denna lördags kväll? jag hoppas ni alla mår bra och att ni hittils haft en bra helg.

Det blev ju ingen video förra lördagen då jag inte hann uppdatera bloggen innan jag åkte på Drifters så istället blir det dubbelt idag. Jag fick ingen video från Drifters dansen denna gången men nästa  gång ska det nog bli videor igen för då har jag förhoppningsvis en kamera som inte filmar så suddigt hihi :))
Denna gången blir det låtarna ´´På nian på lördag´´ och ´´ring till mig´´.
Här är videorna:



 

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg...

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: