Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 20 november 2013

Bildinlägg del 3

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna onsdags kväll.

Dags än en gång för ett bildinlägg till från Helsingborg, del 3.
Det blir 14 bilder även i detta inlägg och några av bilderna är lånade från min vän Sara även denna gången.
Här kommer bilderna:





Erica sjunger ´´en man i byrån´´:))

Jag buggar med Lars :))







Ericas super snygga skor :))

Jag och gänget :)) <3

Det var alla bilderna i del 3 och nästa bildinlägg kommer upp nästa onsdag.

Sen en sak till, det blev Drifters för min del i lördags och fick några nya bilder där ifrån.
Inte så många men där blev några stycken. 
Så nu är det lite bilder till som ligger och väntar på att få komma upp på bloggen. :))

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdags kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: