Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 7 augusti 2013

Bild inlägg del 4

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? jag hoppas ni alla mår bra.

Då är det onsdag igen och idag kommer näst sista bild inlägget upp från när Drifters spelade i Haverdal västerhagen.
Det är inte lätt att välja vilka bilder som ska vara i vilken bild del men jag försöker blanda det så gott det går.
Det blir 7 st bilder i detta inlägget:

Jag och Lars tar en dans till en av Drifters goa låtar :))

Jag och Erica och Stellan kom också med lite :))

Drifters snygga idol kort, framsidan :)) <3

Drifters idolkort baksidan, min mobil kom med också såg jag nu i efterhand :))




Det var bilderna i del 4, sista bild inlägget kommer upp nästa onsdag.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: