Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 24 augusti 2013

Video från Drifters i våxtorp

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? jag hoppas allt är bra med er alla och att ni hittils haft en bra helg. Här är det bara bra.

Idag kommer första videon upp från i lördags, men denna gången är denna videon lite annorlunda än vad dom andra varit och inte lika bra kvalite. 
Jag hade med mig min kamera som alltid men när jag väl började filma så såg jag att den filmade bara suddigt, så istället filmade min vän lite film snuttar från 3 låtar som jag nu har satt ihop till en. Sen har vi 2 videor till som kommer upp längre fram (den ena har vi filmat hela låten). 
 Låtarna dom spelar i denna videon är ´´Världens rikaste flicka´´, ´´Jag vill sjunga ut min glädje´´ och ´´Buzz,Buzz,Buzz´´.
 Här kommer videon, den är lite suddig men hoppas ni tycker den är bra ändå :)).

 

Ha nu en fortsatt trevlig helg på er.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: