Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 14 augusti 2013

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er ikväll? jag hoppas ni alla mår bra.

Förlåt för den senna uppdateringen men tog fel på dagen och trodde det var torsdag idag (så blir det när man haft sommarlov i snart 10 veckor hihi =) ).
Men som jag alltid brukar säga så är det bättre sent än aldrig.
Ikväll blir det sista bildinlägget från när Drifters spelade i Västerhagen.
Här är bilderna:

Anton och Erica in action till låten ´´Buzz buzz,buzz´´ och Stellan kom också med i bakgrunden :))



 Jag passade såklart även på att dansa till Drifters goa låtar även denna gången:))

 Jag passade såklart även på att dansa till Drifters goa låtar även denna gången :))

Jag precis när vi kommit fram (och jag fått reda på att det var Drifters som var överraskningen och min förtidiga 18 års present) :))

Jag och fina Erica :)) <3




Det var alla från när Drifters spelade i Västerhagen.
Kommer snart lite nya bilder och videor till bloggen också. :))
 
Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: