Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 21 augusti 2013

Drifters i Våxtorp

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er alla. Här är det bara bra.

Idag kommer första inlägget upp från i lördags när Drifters spelade i Våxtorp fågelsång. 
Det var en kanon kväll som alltid när Drifters bjuder upp till dans och bandet var på toppen humör som alltid. Dessutom ett mysigt dansställe. 
Jag hade med mig en vän som fotade åt mig till bloggen med hennes system kamera och det blev mycket bättre och klarare bilder än det blivit innan. 
Och något som ingen av oss var beredda på var att vi fick ihop ungefär 170 nya bilder till bloggen, det var mer än vi beräknat att det skulle bli.
Så nu har vi massa med nya bilder till bloggen hihi, det blev dock bara 2 videor.
Vet inte hur många veckor framåt som vi har bilder men det är en del.
Här kommer 10 bilder i detta bild inlägget:

Tim :))

Erica och Anton :))

En glad Erica och Stellan i bakgrunden :))


Dans till ´´Kan ingen tala om för mig när tåget går´´ :))

Ronny hälsar alla välkommna till dansen :))




Drifters inleder med låten ´´Ångrar mig inte en sekund´´:))

Tim innan dansen :))

Det var bilderna i del 1, nästa bildinlägg kommer upp nästa onsdag.
Hoppas ni tyckte bilderna blev bra :)).

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: