Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

söndag 18 augusti 2013

Kjelles dansotek topplistan

Tjohoo på er underbara läsare!

Ja jag fick ett mail för några dagar sen från Kjelle på Kjelles-dansotek om att Drifters ska vara med och utmana på topplistan och att jag skulle få välja ut en av mina favoriter från den nya skivan, låten jag valde är låt nr två på cd:n nämligen ´´Säger du nej´´, det var inget lätt val då jag älskar nya cd:n och har många favoriter på den, men det fick bli låt nr 2.

Drifters ska vara med och utmana den 30 augusti till topplistan och är utmanare nr 1, vill ni rösta så går ni in på http://www.kjellesdansotek.se och klicka sedan vidare till ´´aktuell lista´´, sen står där uppe vid ´´rösta här/vote here´´.
Ni kan även  skicka mail till kjellesdansotek@gmail.com med era namn och adresser (fullständiga postadress) och även låt nr1 Drifters ´´Säger du nej´. Dom som skickar mail och röstar är med i en lottning där det lottas ut cd-album till 10 st bland de som röstar. Man kan bara rösta en gång per person. 
Är min beskrivning inte så bra så står där även hur ni gör där hihi (svårt att formulera det rätt) :)).
Listan publiceras fredagen den 30 augusti, då kan ni som vill börjar rösta.


Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: