Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 4 september 2013

Bilder inlägg del 3

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla mår bra ikväll och att ni haft en bra dag.

Jag är ledsen för den sena uppdateringen, men mitt internet har klyddat hela dagen så har inte kunnat komma in på bloggen.
Men nu blir det uppdatering och eftersom det är onsdag så blir det bildinlägg från Våxtorp, del 3.
Här kommer bilderna:
Erica och Stellan i början av kvällen :))

Erica och Anton :))

Ronny hälsar alla välkommna :)) 



Två glada dansare som också ville vara med :))



Erica och jag :))

Jag sjunger ´´nu lyfter vindarna´´ (kommer en liten filmsnutt från där jag sjunger 2 låtar på fredag)

Jag och en glad Erica :))

Det var alla bilderna från del 3, nästa bildinlägg kommer nästa onsdag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: