Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 7 september 2013

Video från våxtorp

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla mår bra och att ni hittils haft en trevlig lördag. Jag mår bara fint.

Idag kommer sista videon upp från Våxtorp. Jag skrev i förra bildinlägget inom par-antes att där kommer komma en liten filmsnutt från där jag sjunger med Drifters och den kommer idag. Videon är 29 sekunder vilket inte är så länge men tänkte ändå efter att ha hört med Erica vad hon tyckte,att jag lägger upp den också. Man hör kanske inte så bra men man hör lite iallafall :).
Filmsnutten består av låtarna ´´Nu lyfter vindarna´´ och ´´kärleken rår ingen på´´. 
Här kommer den: 


 

Sen passar jag även på att säga grattis till Drifters som ligger på andra plats med deras nya cd ´´Jukebox´´på försäljnings listan denna veckan. Stort grattis Drifters, eran nya cd är kanon bra. :)) <3

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: