Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 18 september 2013

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas att allt är bra med er.

Onsdag igen och ikväll blir det del 5 av bilderna från när Drifters spelade i Våxtorp.
Vi fick ju så många bilder från förra gången (över 150 st) så det är lika svårt varje gång att välja ut vilka bilder som ska vara i varje bildinlägg. Men jag försöker välja ut så gott det går ändå hihi.
Det blir 14 stycken i kvällens inlägg:

Erica i början av kvällen :))

Erica och Stellan :))

Anton och Erica :))

Anton och Erica :))



In action :))


Jag och Erica sjunger låten ´´Kärleken rår ingen på´´ :))

Spex till låten ´´Kan man kyssa´´:))



Sjunger låten ´´Nu lyfter vindarna´´ :))

Jag och fina Erica :))

Jag och underbara gänget :)) <3



Vi igen :)) <3

Det var bilderna i del 5, nästa inlägg med bilder kommer upp nästa onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: