Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 23 september 2013

Veckans spelplan:

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er? jag hoppas allt är bra med er och att ni alla haft en trevlig helg.

Då var helgen slut och en ny vecka väntas.
Självklart ska veckans spelplan komma upp och denna veckan ska Drifters ut på en liten längre turne och även ut till sjöss.
Här spelar Drifters i veckan:

 24 Ti – Hallunda – FH
25 On – 
Viking Cinderella 
27 Fr – 
Norrköping – Borgen
28 Lö – 
Södra Vi – Pumpen



Önskar er alla en fortsatt mysig måndagskväll i det mörka höstvädret
och en fortsatt bra start på veckan.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 




2 kommentarer:

  1. Hej!

    Var med Cindarellabåten till Åland förra veckan när Drifters spelade. Trevligt är bara förnamnet. Erica är fantastisk och bryr sig om alla fans. Ingen lämnas utanför. Dessutom gick hon ut bland publiken och sjöng. Du minns kanske mig från Fågelsång då jag pratade med Erica och du satt bredvid på scen. Bekräfta gärna - vore kul!


    Hälsningar

    Kjell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan, hoppas du fick en trevlig och mysig resa tillsammans med bästa Drifters. Ja Erica är mån om alla sina fans och alla i publiken, det gäller även killarna i bandet. Underbara är hela gänget!
      Har följt dom i två år och har alltid varit med om att dom varit mån om sin publik. Ja man vet aldrig vad hon hittar på Erica hihi.
      Jajamän jag minns dig, vi satt där och pratade ett tag har jag för mig.
      Kul att du kikade in på bloggen och att du kommenterade också.

      Ta hand om dig!
      Hälsningar Johanna Drifters bloggen...

      Radera

Här kan ni kommenter: