Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

söndag 30 september 2012

Bjärnum idag :))

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? med mig är det toppen.

Idag bär det av mot Bjärnum folketspark för dans till Drifters igen. Kommer såklart bli lika kul som vanligt att få dansa till dom igen. Självklart är kameran laddad inför kvällen. Så jag kan fota och filma lite nytt till bloggen hihi. Klockan 17.00 drar dansen igång. 
Första bildinlägget kommer komma upp på onsdag och första videon på fredag. Fick låna mammas kamera även denna gången så bilderna blir bättre än när jag fotar med min och sen videorna får bättre bild och ljud (HD filmning). För er som har facebook så kan det hända att gilla sidan på facebook blir uppdaterad under kvällen så kika in där och se om där är något från kvällen. Vill mobilen samarbeta så lär där säkerligen va någon hihi. Länken kommer här nedan.
http://www.facebook.com/pages/Drifters-bloggen/273850989315123

Idag har även bloggen funnits i ett år, tiden går fort. Känner ni igen bilden nedan? det var den första toppbilden jag gjorde till bloggen hihi. 

Drifters bloggens första toppbild.

Ha nu en mysig söndag allihop.

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: