Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 12 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Hur är det med er idag? med mig är det bara bra.

Idag kommer det det tredje sista inlägget från dansen till Drifters den 30 juni 2012 i Degeberga trolldalen.
Det blev ju rätt många vi fotade så därför har dom varat så länge, i snart 3 månader hihi. Sen kommer det ju bilder från den 30 september med då nästa Drifters dans är,men tror inte det blir lika många som förra gången. Förra gången hade jag Angelika (min svägerska) med mig som hjälpte mig att fota (hon älskar att fota) så det var dels därför det blev så många för vi hjälptes åt. Men nya bilder blir det iallafall och såklart nya videor hihi.
Idag blir det 14 bilder. Här är bilderna:





Jag och Tim :))


Jag och Erica :)) 

Jag och Erica igen (bilden är inte riktigt samma som den ovan) :))



Erica skakar loss :))

En väldigt glad sångerska som alltid hihi. :))




Det var alla bilderna för denna gången,
 men fler kommer nästa onsdag hihi.

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: