Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 22 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det bara bra.

Ja då är det lördag igen och ännu en ny helg som väntas.
Tänkte lägga upp ännu en video som jag hittat på youtube och så tänkte jag lägga upp en av videorna som jag filmade från sist den 30 juni i Degeberga Trolldalen. Låtarna (där är 3 stycken) i den som jag hittade på youtube när jag leta runt är i ordningen ´´I only wanna be with you, Don´t slam the door och Nina fina ballerina´´ och den andra som varit uppe på bloggen tidigare som jag filmade förra gången jag var på Drifters är ´´Buzz,Buzz,Buzz´´. Kanon bra låt hihi.
Här kommer videorna:
 

 
Drifters- Buzz,Buzz,Buzz (Från den 30e juni i Degeberga)

Ha nu en fortsatt mysig lördag och en fortsatt trevlig helg.
Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna