Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 19 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er denna höstdag? med mig är det bara bra.

Idag är det onsdag igen och dags för nästa bildinlägg. Idag är det näst sista bildinlägget från Degeberga Trolldalen den 30 juni 2012. Så nästa onsdag kommer det sista från Degeberga. Kommer nya bilder efter den 30 september sen+ nya videor. Jag hoppas inte det blivit tjatigt med bilder varje onsdag. Det blir inte lika många idag som förra gången, det 7 bilder i detta inlägget. 
Här är dom:

Jag och Drifters, väldigt suddig bild hihi
Jag och Angelica :))
En glad Erica som alltid hihi :))

Jag och Tim :)) (Inte samma bild som i förra, vi tog två kort precis som med mig och Erica) :))
Också dålig bild men det är Angelica och gänget :))
Jag och Hela gänget :))

Jag och bästa Drifters. Underbart gäng!

Det var alla  bilderna för idag. Sista bildinlägget nästa onsdag då innan nästa kommer hihi.

Ha nu en fortsatt mysig onsdags kväll.
Lova nu och ta hand om er och var rädda om er.

Kramizar//Johanna.
  
  
 
 
  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: