Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 7 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det lite dåligare idag då jag åkt på en rejäl förkylning och feber. Men bloggar ändå hihi.

Idag blir det en video igen också en med 3 låtar i en och samma video.

Men först vill jag pÃ¥minna er om att ikväll är Erica med i programmet ´´FÃ¥ngarna pÃ¥ fortet´´och är med i dansbandslaget. Programmet börjar kl.20.00 pÃ¥ tv4. Ni som missar det kommer jag lägga upp en länk till tv4play sen pÃ¥ lördagen eller söndagen sÃ¥ ni kan se det via webben i repris.
Jag kommer sitta klistrad framför tv:n ikväll hihi. 

  
Kom igen Dansbandslaget hejja hejja hihi <3


Ja Ã¥ter till videon, det är som sagt 3 lÃ¥tar i videon och dom är i ordning ´´ Kärleken rÃ¥r ingen pÃ¥, Jag säger som det är och the birds and the bees´.
Här kommer videon: 
 

Ha nu en toppen helg. 
Och till er som ska på Drifters i helgen, dansa på
och njut av kvällen. 

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: