Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 5 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er idag? med mig är det bra förutom att jag nog är påväg att bli sjuk igen men ja hihi.

Idag blir det ännu ett bildinlägg och blir en del i detta inlägget också, 14 st.
Där är bilder för 3 onsdagar (2 om man räknar bort denna)till.
Bloggen kommer inte bli tom på bilder efter det då den 30 september är det dags för nästa Drifters dans, kommer inte bli lika många bilder men en del nya. 

Kom även på nu att den 30 september när dansen är har Drifters bloggen funnits i 1 år. Tiden har gått fort hihi. Den kommer finnas så länge Drifters spelar och så länge det är okej för dom. Jag har inte tröttnat på att blogga här på bloggen (kanske märks?) än så jag fortsätter gärna hihi.  
Här kommer bilderna:


 
Morgan :))

Jag fick sjunga en mening hihi :))


Erica spelar lite saxofon :))


 Bilden är tagen efter den andra där jag sjunger :))
Ronny :))

 
Erica och Morgan :))




Angelica fick också sjunga en mening hihi.



Det var alla bilderna för denna gången. Nästa bildinlägg kommer upp
nästa onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: