Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 26 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er idag? med mig är det bara bra trotts att jag är väldigt trött hihi.

Idag ett till bildinlägg, blir dom sista bilderna från Degeberga Trolldalen den 30 juni 2012. Sen har alla 130 bilderna (om inte mer)kommit upp på bloggen hihi. På söndag fotas nya då Drifters spelar i Bjärnum folketspark, och såklart nya videor med. Men det kommer nog inte bli lika många bilder denna gången, men ska se om jag kan få lite fler videor hihi.
Här kommer dom sista bilderna från Degeberga, det är 6 st:
 

Hela goa gänget, underbart gäng <3

Erica :)), tycker om denna bilden.



Jag och goa sällskapet Angelica och Angelika hihi.

Väldigt suddig bild såg jag nu

Även denna. 

Då har alla bilderna från Degeberga kommit upp. 
Nya bilder kommer som sagt och tror att även denna gången kommer bilderna komma upp på onsdagar, har inte riktigt bestämmt mig än. Var det bra med bilder på onsdagar och videor på fredagar? vad tycker ni? Någon annan dag?

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: