Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 31 oktober 2011

Drifters i Bjärnum folketspark.

Hej på er, förlåt för att det inte kom någon uppdatering under kvällen igår. Men min mobil ville inte tydligen att jag skulle blogga eftersom Internet på mobilen bara klydda. Får ta igen det nu istället. 


Igår var det som sagt dans till Drifters i Bjärnum och jag säger ju det, vilken kväll. Bandet var på toppen humör som vanligt och lite bus hände ju också under kvällen på scenen. De brukar ju busa lite och igår var det en del hihi.
Dansen började klockan 17.00 och slutade 21.00. Efter pausen gick jag fram till scenen och  började fota och filma. Kameran klyddade en del när jag skulle fota men jag fick filmat 2 videor utan att den klyddade. 
Fick även lämnat mitt arbete till Erica där jag skrev om henne eftersom hon är min stora förebild och sen var där några ord till hela bandet också. Var lite nervös för att ge henne/dem det men de tyckte att det blev jätte bra och att det var ett fint arbete och att orden till Drifters var fina. Så där släppte den nervositeten  Hihi. Men nervositeten satt kvar hela kvällen ändå vet inte varför. Och sen pratade jag med dem efter spelningen och fick beröm för bloggen. Sånt är alltid kul, att de gillar bloggen. 
Bilderna kommer snart upp. Jag tänker dela upp det precis som med de andra bilderna. I med att annars blir det ett så långt inlägg. Men bilderna kommer snart upp. Ska bara lägga in de i datan och sen ladda upp de i bloggen.


                                                  Kramizar//Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: