Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

söndag 30 oktober 2011

Hej på er mina underbara läsare!

Tänkte uppdatera bloggen snabbt. Nu sitter jag färdig och väntar på att mamma och pappa ska bli färdiga sen sätter vi oss i bilen och kör mot Bjärnum folketspark. Och herregud vad jag är nervös. Min magen hihi. Jag blir alltid nervös inför en danskväll speciellt när det är Drifters som spelar. Vet inte varför men det beror kanske på att dom är mitt favoritband. Så brukar alltid bli jätte nervös. Hihi. Jag tänker som sagt fota och filma till bloggen, och det kommer komma upp imorgon. Och sen tänkte jag även mobil blogga under kvällen. Fick igång mitt internet på mobilen så nu kan jag mobilblogga. Det enda problemet är att jag kan inte länka bloggen så ni får gå in och läsa i mellan åt och se om det kommit upp något nytt. Så håll utkik. Nu måste jag ta på mig yterkläderna. 
Bloggar senare. :))


Drifters-Låt aldrig natten ta slut.

Kramizar//Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: