Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

tisdag 11 oktober 2011

Drifters i Veinge Ramshall den 3 september 2011 del 1.

Hej, hade tänkt lägga upp bilderna från dansen till Drifters den 3 september 2011. Denna gången var Erica tillbaka på scen. Jag säger bara det vilken kväll. Som vanligt när Drifters så blev den toppen. Bandet var på bra humör som vanligt. De skojade med oss och de andra i publiken. De skojade på scen med varandra och gjorde kvällen till en kanon kväll. Det blev 10 av 10 tummar upp för den kvällen.  Tar några i taget i med att denna gången fotade jag över 60 bilder hihi. Eller jag och Angelika gjorde det så vi slår ihop våra bilder. Här kommer bilderna del 1.


Jag och Angelika innan vi sätter oss i bilen till dansen.



Jag när vi precis kommit fram. :))

Angelika :)).


Stellan, Tim och Erica som Angelika fotade från bordet där vi satt.

Jag dansar med Lars.


Lars sjunger med Erica uppe på scen. :))



Turbo (Henrik) tittar nog på vad Tim sysslar med :)).

Jag framme vid scenen, Turbo i bakgrunden :)).

Ronny :))

Tim väntar på att börja spela. :)).

Jag. Och Erica i bakgrunden. :)).

Jag, Erica och Turbo. 

Jag framme vid scenen med Erica, Tim och Stellan. :))


Erica spelar lite saxofon. :)).

En glad sångerska. Erica var glad som vanligt och hade leendet med sig. :)).

Jag, Erica,Stellan och Tim. Har ingen anning om vad Tim gör hihi.



Erica och jag. :)).

Del 2 kommer förmodligen upp imorgon. :)).

Kramizar//Johanna.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: