Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 12 oktober 2011

Hej!

Ledsen för att de nya bilderna inte kommit upp på bloggen idag.
Men har haft fullt upp. Först var det skolan mellan 09.20-15.30 och sen efter det var det hem och göra läxor, plugga inför ett prov i medecin. Och sen direkt till buggkursen som började från 19.00-21.00. Så nu är jag helt slut. Ska snart hoppa i säng. Men bilderna kommer upp under dagen imorgon, det lovar jag. Imorgon har jag inget mer än skolan. Så det kommer upp del 2 på bilderna imorgon. 
Sen säger jag det igen: har ni bilder från någon Drifters dans eller en video så skicka den till driftersbloggen@hotmail.com eller om ni har lagt upp videon på youtube så länka länken i en kommentar här på bloggen eller på facebook eller till mailen. Jag kollar mailen varje dag. Bara att skicka in.
Men bilderna kommer imorgon. :))
Godnatt sov gott.
Ja bilden blev lite suddig. Sorry för det. :))





                                   Kramizar//Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: