Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 24 oktober 2011

Hoppas på det bästa!

Hej, tänkte nu när hösten verkligen har satt igång så tänkte jag lägga upp en video ikväll. Drifters musiken värmer alltid upp rummet och omgivningen så tänkte värma upp bloggen också. Även denna gången får det bli en video från youtube eftersom jag inte har några själv än. Men på söndag så spelar Drifters i Bjärnum så ska se om kameran vill samarbeta och spela in några videos. Den vill inte alltid samarbeta den stängs av och massa annat. Kanske dags att köpa ny ;). Men vi får hoppas på det bästa att den vill samarbeta. Brukar alltid nynna på den låten när något inte går som jag vill hihi. Hoppas på det bästa att den vill.
Här kommer två videor. :)).


Drifters- Stand by your man.
Här skrattar jag alltid i början eftersom Turbo (Henrik) får ett litet skratt anfall efter att han och Stellan pratat. Jag säger ju det: Drifters vilket gäng. Ett riktigt härligt gäng. Det går inte att missa. Hihi.


Drifters- Sha-la-lie.

Har ni några bilder eller videor som ni vill dela med er av så är det bara att skicka dem till driftersbloggen@hotmail.com så lägger jag upp dem här på bloggen. Så det är bara att skicka om ni vill det.

Kramizar//Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: