Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 7 oktober 2011

Drifters i Veinge Ramshall 14 Maj 2011.

Hej, ja jag skrev i förra inlägget att jag skulle lägga upp lite bilder från två av mina danser till Drifters. Och här kommer första omgången. De är från när Drifters spelade i Veinge Ramshall den 14 Maj i år. Och det var när Erica var mamma ledig och Drifters hade en vikarie, Jaana.
Här kommer dem. 


Mitt sällskap för kvällen, Sofia och Angelika.
Jag :)
Sofia och Angelika delade på en cola. :))
Och det gjorde jag och Sofia med. :))
Sofia åt en citron från citron vattnet som vi hade vi bordet.
Ja, Citronen var nog lite sur ;)
Jag och Fia dansar. 

Ronny sjunger lite. Drifters gitarrist.
Tim, Drifters trummis. :))
Jag och Fia och bandets basist Henrik  i bakgrunden.
Deras vikarie Jaana och Ronny. :))

Glad sångerska och en glad Sofia.
Sofia buggar lite ;).

Ett par ville också vara med på bild hihi. :))
Drifters fick en gäst sångare, Lars var uppe med bandet och sjöng ´´Än kan jag känna det där med Jaana och bandet var så klart glada över det. :)
Turbo (Henrik) :)
Jag och Drifters efter spelningen. :)
Jag och bandets basist Turbo (Henrik).
Drifters buss. :))
Jag framför Drifters buss. :))

Ja,det var alla från den 14 maj. Kommer nog upp fler sen. 

Kramizar//Johanna.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: