Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 21 oktober 2011

Drifters i nyhetsmorgon!

Hej på er! fredag idag skönt. Tänkte informera er om den 27 oktober, då spelar Drifters i Nyhetsmorgon på tv4, där kommer de spela 2 låtar från den nya cd: Hoppas på det bästa . Själv missar jag det eftersom jag har skola då. Men jag kommer se det senare via datan på tv4play.se och för er som också missar det pågrund av jobb och annat så tänker jag länka här på bloggen till videoklippen. Så kan man bara klicka där så kommer man direkt till sidan. :)

Och sen den 4 November klockan 11.00 så kommer de vara med i P4 Göteborg med Hasse Andersson. :))


Glöm nu inte Bingolotto på söndag ;). Själv kommer jag sitta bänkad framför tv.


http://www.facebook.com/pages/Drifters-bloggen/273850989315123 
Drifters bloggen gilla sida på facebook. Gilla gärna. :))



Drifters nya idolkort, bilder lånade av deras gilla sida på facebook. 

Kramizar//Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: