Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

torsdag 13 oktober 2011

Drifters i Veinge Ramshall den 3 september 2011 del 2.

Hej här kommer fortsättningen på bilderna från Veinge Ramshall den 3 september.


Jag och nästan hela bandet, Ronny fattas. :))



Jag och Erica, ja min minn blev lite konstig.



Hela bandet var på bra humör som vanligt. Det märker man på Erica hihi.

Erica :)).



Hela bandet och Angelika kom också med.
Jag fick Sjunga sha-la-lie med Erica.



Jag och Erica efter spelningen.
Jag, Tim, Turbo (Henrik) och Ronny. Härlig bild. :))

Det blev en grupp bild också.

Det var inte alla. Där kommer komma en del 3 också, kanske en del 4 med. Delar upp det så för att det inte ska bli så långt inlägg i med att där är över 50 bilder från den 3 september. Men de andra kommer antingen imorgon eller i helgen. :)) 
Skicka gärna bilder och videos som ni vill dela med er av till driftersbloggen@hotmail.com

Kramizar// Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: