Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 26 oktober 2011

Drifters nya cd.

Hej på er, idag är det ju skivsläpp av Drifters nya cd: Hoppas på det bästa.
Jag fick min cd igår och den går redan varmt om i cd spelaren.
Jag kan ju bara säga vilken kanon cd. Det är låtar som verkligen passar Drifters och Ericas underbara röst. Hon sjunger som en ängel.
Två låtar som jag verkligen fasnat för är: Kom tillbaks och adios goodbye. Och sen: Hoppas på det bästa. Det är en sån låt som jag går och sjunger på när saker håller på att gå åt skogen för mig. Den får en på bra humör och sen så kan man inte sluta sjunga på den men vad gör det, det är en bra låt.
Och sen fastnar man ju för alla låtarna eftersom alla är så bra.
Jag måste berömma Drifters än en gång. De har lyckats igen. 
Skivan är hjärtevärmande, melodisk, dansvänlig, glädjesvängande.
Precis som de andra skivorna. Det är Drifters det. De är guldvärda. :))
Jag längtar tills söndag då jag får höra och träffa dem igen. Och få höra den nya cd spelas live. Ska bli kul. 

Drifters nya idolkort blev riktigt snygga. 

Bloggar kanske senare. :))

Kramizar//Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: