Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

torsdag 27 oktober 2011

Statistik rekord :D

Hej på er underbara läsare, idag när jag var inne på bloggen och kollade statistiken och skulle blogga så såg jag att läsarna har ökat. Från 10-30 stycken om dagen till enda upp till 66 stycken läsare. Kul. Blev jätte glad. Det var alltså 66 stycken som läste igår så det tyder ju på att det kommit fler läsare. Och det tyder också på att bloggen flyter på. Känns jätte bra. Sånt är alltid glädjande.


Vill ni ge tips på vad som kan bloggas här i bloggen eller skicka videor och bilder som ni vill dela med er av så skicka dem till drifters bloggens mail adress:
driftersbloggen@hotmail.com
Så lägger jag mer än gärna upp det i bloggen. Jag kollar mailen varje dag.



Nu till Drifters, Drifters medverade ju i Nyhetsmorgon imorse där de medförde 2 låtar och sen 2 intervjuer, länkarna dit finns i inlägget under detta.
Och även denna gången så var de jätte bra och bra framträdanden. Men det gör ju Drifters alltid. Både Live och i tv. 
Och de spelade ju min favoritlåt: Kom tillbaks. Den är jätte fin. 
Så deras framträdanden var toppen och intervjuerna var också bra.


Nu längtar man bara tills på söndag då de spelar i Bjärnum. Självklart ska jag dit. Någon mer som ska dit? isåfall ses vi kanske där. Jag kommer nog sitta framme vid scenen en del eftersom det ska fotas och filmas till bloggen. :)). Kommentera gärna om ni ska ditt. :))



Kramizar//Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: